En ny versjon av Microsofts populære CRM-løsning er ikke langt unna. Under ØK-IT Konferansen 2015 vil David Orlander fortelle om nyheter som tetter integrasjon mot Office 365, automatisk innsamling av data fra sosiale medier og fokus på mobile løsninger.
– Kundene dine vet mer enn noensinne og tar ofte beslutninger om kjøp uten at du rekker å snakke med dem. For å lykkes i den nye, digitale verdenen må selgerne tilpasse seg, bygge dypere relasjoner og være relevant hver gang de har kontakt med kunden for ikke å miste dem til konkurrentene, forklarer David Orlander, Technical Specialist Dynamics CRM hos Microsoft Norge.
Han kommer til ØK-IT Konferansen 2015 for å fortelle hvordan du bruker Microsoft Dynamics CRM smartest mulig, og ikke minst hva som ligger i den nye versjonen som kommer ved årsskiftet.
– Det er mye spennende på gang. En ting er dypere integrasjon mot verktøyene i Office 365, som Word, Excel og Outlook. En annen er det vi kaller Social Listening, som i praksis er automatisk innsamling av data fra sosiale medier.
Den nye versjonen av Microsoft Dynamics CRM vil også ha økt fokus på mobile løsninger, som gjør det enda enklere å alltid ha tilgang til riktig informasjon og verktøy i salgsarbeidet.
– Jeg håper mange vil være interessert i mulighetene som finnes i Dynamics CRM og ikke minst nyhetene som kommer i nester versjon, sier Orlander.