Salgssjef Toan Nguyen Fjeldaas i EG Norge AS har erfaring med hvordan mobil datafangst i Microsoft Dynamics CRM kan gi økt produktivitet og bedre resultater hos bedrifter som Lubeco og Hoff SA. Du treffer ham under ØK-IT 2016.
– For å utnytte CRM-systemet ditt er du avhengig av relevant og troverdig informasjon. Uten troverdige data i bunn, er selv det beste systemet for virksomhetsstyring verdiløst, poengterer salgssjef Toan Nguyen Fjeldaas i EG Norge AS.
Han kommer til ØK-IT 2016 med eksempler fra kunder som Lubeco og Hoff SA.
– Datafangst er grunnmuren i CRM-systemer. Løsningen for datafangst kan ikke lenger være tilknyttet PC-enheter eller applikasjoner som Outlook og Notes. De må være mobile, slik at organisasjonens brukere kan fange opp relevant informasjon der det skjer.
Målet er å ha nok informasjon om kunden til at du kan iverksette målrettede aktiviteter for å øke salget eller forbedre servicen. Det viser seg på bunnlinjen.
– I tillegg til å fange opp viktig informasjon viser Nucleus Research findings at produktiviteten øker med 26,4 prosent når du benytter mobile enheter i felt. Jeg kommer til å fortelle hvorfor CRM-apper er viktig for organisasjonen, gi tips om hvilke muligheter og løsninger som finnes i markedet og ikke minst hvor du bør starte, forteller Fjeldaas.