Microsoft har lansert nye funksjoner for både D365 Marketing og Customer Insights, samtidig har de forbedret mye funksjonalitet for å skape enda bedre kunde- og brukererfaring og verdiskapning med kundeinnsikt og personalisering. Hva innebærer det?
– Gjennom ulike brukerscenarioer kommer jeg til å vise hvordan du kan orkestrere markedsaktiviteter, bruk av kundeinteraksjoner, kundeinnsikt, og AI til å optimailisere kundereiser for sanntidsreiser, forteller Guro Faller.
Til daglig jobber hun i Avanade sitt globale Center of Excellence innen Digital Marketing, et team som jobber med Microsoft, Adobe, Sitecore og flere andre partnere for å skape verdifulle kundeopplevelser på tvers av digitale og fysiske kanaler og grensesnitt. I tillegg er hun MVP innen Business Applications, hvor hun dedikerer mye av sin tid til D365Marketing og D365 CE.
– Det skjer mye spennende med integrasjoner mellom Dynamics 365 Marketing og Customer Insights og hvordan en CDP kan forbedre innsikt og kapabilitietene til markedsførerne og øke kvaliteten på leads og aktiviteter som overleveres fra Marked til Salg.
I løpet av en 60-minutters sesjon går Faller gjennom de nyeste funksjonalitetene som er lansert og tilgjengelig allerede, i tillegg til det som er planlagt utrullet i høst.
– Ved hjelp av eksempler viser jeg også hvordan du kan ta aktiviteter gjennom et fullt løp fra Salg og Market til Kundeservice. Det handler jo ikke bare om markedsføring på tvers av kanaler, men også om dialog med mennesker, understreker hun.