All support samlet på ett sted

Omnichannel for Customer Service samler bedriftens supportkanaler inn til en app. Derfra kan du svare i alle kanaler og holde oversikten på dialogen med kunden uansett om de henvender seg via telefon, e-post, chat, sosiale medier eller SMS.

– Omnichannel for Customer Service gir kundeservice muligheten å betjene kunder i flere kanaler samtidig. Du får oversikt over hvem kunden er, hva de har gjort tidligere og kan løse flere saker samtidig, uavhengig av hvor henvendelsen kommer, forklarer Thomas Sandsør, Manager Dynamics 365 & Analytics hos PointTaken.

Den etterspurte MVP-eren kommer til DynUG i november for å vise alle mulighetene som ligger i Omnichannel-app-en og kjører en påfølgende hands-on-sesjon.

Blant funksjonaliteten er kontekstbasert kundeidentifikasjon, varsling i sanntid, integrert kommunikasjon og verktøy for agentproduktivitet som kunnskapsbaseintegrasjon, søk og saksoppretting. I tillegg til omfattende rapportering kan du konfigurere appen slik at du utnytter intern kompetanse best mulig til en hver tid.

– Vi ser at kundene i dag kontakter leverandørene sine gjennom en rekke ulike kanaler, det være seg telefon, e-post, chat, sosiale medier eller SMS. Med Omnichannel, Teams og Dynamics 365 kan du gi kundene dine kundeservice i verdensklasse uten å miste oversikten, understreker Sandsør.

Se hele agendaen og meld deg på DynUG-høstkonferansen her.