Copilot i Dynamics 365 Commerce øker produktiviteten ved at AI-generert innhold samsvarer med målgrupper og merkevaretonen. Under DynUG-konferansen viser MVP-er Kurt Hatlevik hvordan du enkelt kan ta i bruk dette nye verktøyet.
– Å skape engasjerende markedsførings- og fortellingsinnhold for spesifikke produkter på e-handelsnettsteder er nøkkelen til å drive kundeengasjement og salg. Med Copilot i Dynamics 365 Commerce kan du generere berikende og markedsføringsinnhold for dine e-handelsnettsteder som er optimalisert for søkemotorer. Under DynUG-konferansen kommer jeg til å dykke dypere inn i disse spennende funksjonene, forteller Kurt Hatlevik.
Den kunnskapsrike MVP-eren er en hyppig og ettertraktet foredragsholder på DynUG-arrangementene. I høst tar han for seg kunstig intelligens i form av Copilot.
– Med Copilot kan du raskt starte prosessen med å forfatte produktmarkedsføringsinnhold. Innholdet som genereres vil være basert på grunnleggende produktinformasjon som navn, beskrivelse, attributter og dimensjoner.
Ved såkalt SEO-optimalisering vil innholdet komme høyere opp på resultatlistene til søkemotorene og gi mer organisk vekst.
– Du kan i stor grad skreddersy tonen du bruker, helt ned på produktnivå. Det er forhåndsdefinerte toner som eventyrlig, uformell, luksus, formell, informativ eller pedagogisk. Du velger også produktbeskrivelse ut fra målgruppen og forsterker meldingene med nøkkelhøydepunkter.
Ved hjelp av en innebygd rik tekstredigerer kan du enkelt gjøre grunnleggende tekstmodifikasjoner eller gi nøkkelord og formatere tekst ved hjelp av naturlig språk.
– Jeg gir praktiske eksempler på hvordan du kan maksimere produktiviteten og effektiviteten til din e-handelsvirksomhet ved hjelp av Copilot i Dynamics 365 Commerce, understreker Hatlevik.
Du finner agenda her og påmeldingsskjema her