Under vårkonferansen gir seniorkonsulent Geir Klungsøyr i ECIT Peritus en grunnleggende innføring i basisoppsett og daglig bruk av Dynamics 365 Field Service gjennom en totimers workshop. Merk: begrenset antall plasser!
– Virksomheter i et stort antall bransjer benytter Dynamics 365 Field Service for å opprette og planlegge arbeidsordre ute i felt. Det er alt fra industribedrifter til tjenesteytende virksomheter, forklarer Geir Klungsøyr hos ECIT Peritus.
Han har nærmere 20 års erfaring med feltservice og systemene rundt. Under DynUG vårkonferanse onsdag 29. mai kjører han en totimers workshop med fokus på hvordan du kommer i gang med applikasjonen og kan opprette og planlegge en arbeidsordre for å løse en kundes serviceforespørsel.
– Microsoft Dynamics 365 Field Service er en ende-til-ende-løsning for å effektivisere og optimalisere felttjenestedrift for virksomheter av alle størrelser. Deltakerne på workshopen vil få en innføring i basisoppsettet daglig bruk av applikasjonen, men eksempler på hvordan du setter opp ulike ressurser som personer og varer.
Applikasjonen benytter kunstig intelligens, IoT og augmented reality for alt fra intelligent planlegging og utsendelse av teknikere til sanntidssporing, fjernassistanse og prediktivt vedlikehold.
– Vårt fokus vil være å komme i gang med applikasjonen. Workshopen vil ha et begrenset antall plasser, slik at vi kan diskutere problemstillinger og erfaringer fra deltakerne over bordet, forklarer Klungsøyr.
Du må være registrert som deltaker for å delta på workshopen. Registrerte deltakere melder seg på via en e-post til redaktor@commonnorge.no etter først-til-mølla-prinsippet.