Her kan du laste ned presentasjonene fra høstkonferansen 26. og 27. november etter hvert som de blir lagt ut. Filene er i ulike formater. Ønsker du å bidra på DynUG? Ta kontakt med oss!
Key-notes
- Hvordan holde følge med den teknologiske utviklingen, Michael Jacobs
- Customer success – et forpliktende partnerskap, Marianne Selle
- Better together – effekten av en helhetlig plattform, O. Stian Lundquist og Kay-Arne Aarlie
- Nyheter i Dynamics 365 Customer Engagement, Tim Ervik
- Nyheter i Dynamics 365 Finance & Operations, Fredrik Sætre
Fagforedrag
- Fremtidens handel med Dynamics 365 Commerce, Christopher Stadheim, Tony Kirkhaug og Michael Åhs
- Superbrukerkurs: Driftsansvarlig i D365 F&O, Ørjan Baardsen
- Utnytt mulighetene i D365 Business Central-telemetri, Milan Milinčević
- Strategisk arbeid med bærekraft i IT-bransjen, Turi Pettersen
- Klimaregnskap: hva, hvorfor og hvordan, Marte Strand
- Deploying Microsoft Fabric with Dynamics 365 applications, Laze Janev
- Unlocking Cost Savings: Harnessing Microsoft Graph, Fabric and Power BI Copilot for License Optimization, Laze Janev
- Transform your Dynamics 365 (F&O) business data into Process Mining event logs, André Arnaud de Calavon
- Power Automate og Copilot for Business Central Power BI Rapportering, Inge Magne Bruvik
- Rapportering i Business Central, Inge Magne Bruvik
- Contact Center Modernization, Thomas Sandsør
- Warehouse Management Only Mode (WOM) for Business Central, Microsoft Development Center Copenhagen & Partner InterRadish
Brukernes egne erfaringer
- Erfaring: TINE Power BI og Azure for å gjøre data tilgjengelig, Christina Lunde og Oda Marie Siljan
- Erfaring: Orkla Food Ingredients – utrulling av D365 F&O til 60 selskaper, Mattias Widegård
- Erfaring: Jets Group Implementering av D365-produkter og Fabric, Trond Jarnes
- Erfaring: Spar Kjøp – bedre innsikt i verdikjeden, Jan van der Mark
- Erfaring: Devold Norway valgte Microsoft Dynamics 365 F&O for å integrere to salgsselskap, et produksjonsselskap og retail-leddet, Maria Fugelsnes, Kjell Magne Ramsli og Jens Fossum
- Erfaring: Creative Company bruker Business Central, Luise Thomsen
- Erfaring: Raskere responstid og bedre kvalitet hos HTS BeSafe AS, Knut Arne Glesne og Mathias Torgalsbøen
- Erfaring: Apollo – paving the road for omnichannel for D365 Customer Service, Erik Hammersmark Aandal og Kristine Risberg
- Erfaring: GC Rieber Eiendom effektiviserer utleieprosesser med Microsoft Dynamics 365 CE og leietakerportal, Bård Bøge, Adrian Sjøholt og Sølve Grimkelsrud