Ny mobil app for Dynamics 365 og nytt KPI i Sales, dynamisk innhold i Marketing og muligheten for å starte en Power Automate flow fra Macros er noen av de viktigste nyhetene i Customer Engagement. Vi gir deg oversikten du trenger.
– Det har kommet mange spennende nyheter både på Sales, Marketing og Customer Service i Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, forteller Torkel Aannestad, Technical Specialist Customer Engagement hos Microsoft Norge.
Han deler sine favoritt-nyheter fra lanseringsbølge 1 i 2021 med DynUG-medlemmene 23. mars.
– I Sales vil jeg trekker frem den nye mobil-appen, nytt KPI-dashboard for selger og manager for økt produktivitet og pipeline manager workspace. Når det gjelder Marketing er det å skape dynamisk innhold med pek og klikk en viktig nyhet.
Annestad har jobbet i partnerapparatet med implementering av Customer Engagement og har lang erfaring med å jobbe i skjæringspunktet mellom business, teknologi, og brukeropplevelse.
– Customer service har flere spennende nyheter. Her kan jeg trekker frem Native Voice, muligheten for å starte en Power Automate-flow fra Macros og modell-drevet in-app-notifikasjoner, understreker Aannestad.