Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

DynUG fagdag Customer Engagement

23. mars @ 09:00 - 11:30

Velkommen til Customer Engagement-fagdag på Teams. Arrangementet vil bli spilt inn og delt eksklusivt med DynUG-medlemmene i etterkant (krever betalt kontingent).

Agenda:

09:00 KEYNOTE: Hva er nytt i Customer Engagement?
Hør mer om nyhetene i siste release wave og få lure tips og triks.
Torkel Aannestad, Technical Specialist Microsoft Norge
09:30 Dynamics365 Marketing
Lær hvordan du kan bygge dype relasjoner til kundene dine ved hjelp av personlige meldinger på riktig tidspunkt gjennom riktig kanal, samt hvordan du kan bruke innebygget kunstig intelligens som endel av markedsføringen din. Vi ser også på nyhetene som har kommet i siste oppdatering av D365 Marketing.
Jan Løvfold, Technical Specialist, Microsoft Norge
10:00 Omnichannel for Customer Service
Hvordan forbedre opplevelsen med Customer Service og få økt effektivitet og saksbehandling med multi-sesjoner. Vi ser på nye utvidelser til Customer Service med Omnichannel og Workspace. Hør om erfaring og bruk av ulike kanaler og enkel integrasjon med CTI-løsning, inkludert en kort demonstrasjon av Solgari.
Guro Faller, DSS Lead og løsningsarkitet, Avanade Norge
10:30 Erfaring fra kunde
TBA
11:00 TBA
11:30 Slutt

Med forbehold om endringer

Detaljer

Dato:
23. mars
Tid
09:00 - 11:30