Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

  • Dette event har allerede funnet sted.

DynUG fagdag Customer Engagement

23. mars @ 09:00 - 11:00

Velkommen til Customer Engagement-fagdag på Teams. Arrangementet vil bli spilt inn og delt eksklusivt med DynUG-medlemmene i etterkant (krever betalt kontingent). Send ute? Du finner arrangementet her når du er påmeldt.

Agenda:

09:00 KEYNOTE: Hva er nytt i Customer Engagement?
Ny mobil app for Dynamics 365 og nytt KPI i Sales, dynamisk innhold i Marketing og muligheten for å starte en Power Automate flow fra Macros er noen av de viktigste nyhetene i Customer Engagement. Vi gir deg oversikten du trenger.
Torkel Aannestad, Technical Specialist Microsoft Norge
09:30 Dynamics 365 Marketing
Lær hvordan du kan bygge dype relasjoner til kundene dine ved hjelp av personlige meldinger på riktig tidspunkt gjennom riktig kanal, samt hvordan du kan bruke innebygget kunstig intelligens som endel av markedsføringen din. Vi ser også på nyhetene som har kommet i siste oppdatering av D365 Marketing.
Jan Løvfold, Technical Specialist, Microsoft Norge
Du finner hans presentasjon her
10:00 Omnichannel for Customer Service
Hvordan forbedre opplevelsen med Customer Service og få økt effektivitet og saksbehandling med multi-sesjoner. Vi ser på nye utvidelser til Customer Service med Omnichannel og Workspace. Hør om erfaring og bruk av ulike kanaler og enkel integrasjon med CTI-løsning, inkludert en kort demonstrasjon av Solgari.
Guro Faller, DSS Lead og løsningsarkitet, Avanade Norge
Last ned presentasjon her
10:30 Hva er nytt i Sales
Det skjer mye spennende i Microsoft Dynamics 365 Sales, inkludert den nye mobilappen som er optimalisert for å hjelpe selgere med å bruke tiden de bruker på veien mens de reiser for å møte kunder. Her får du en grundigere gjennomgang av de viktigste nyhetene i Sales.
Tim Ervik, Strategic advisor og Powerplatform & Dynamics 365 evangelist, Skill
Last ned presentasjon her
11:00 Slutt

Med forbehold om endringer

Detaljer

Dato:
23. mars
Tid
09:00 - 11:00